Brev:
Alternativ til havregrød?
28. marts 2009
Alder:
9 mdr.
Alternativ til havregrød?
Hej Helen
Min datter på 9 mdr er gået i strejke over sin daglige havregrød. Alle de hidtil kloge mennesker siger, at det er det eneste rigtige at give børn på denne alder.
Vi er ved at reducere hendes mælkeforbrug til ½ liter, hvor hun før fik over ½ liter. Har overvejet yoghurt, men det vil så reducere hendes mælk endnu mere.
Nogle forslag til alternativer?
Hilsen Camilla